כרית הריון U של חברת הריונית



כרית הריון הפכה מזמן להיות מוצר "חובה" לכל אישה בהריון, הגוף שלנו משתנה התינוק מתחיל לגדול וגם הלחצים בגב, בטן, רגליים מתחילים להיות מורגשים יותר ויותר, כדי לתפקד באופן הטוב ביותר וגם להפחית לחץ ומתחים מהגב הגוף שלנו זקוק לשינה טובה ורצופה, לא סוד שקשה לישון כשהבטן גדולה והכל לוחץ , כשהשינה גרועה גם כל היום קשה לתפקד, תוסיפו לזה את ההורמונים ומצבי הרוח המשתנים, וזה לא הכל....

בקיצור, צריך פתרון איכותי שישפר לנו את איכות השינה וגם את האפשרות לשבת בנוחות יותר מחמש דקות באותו מקום, משהו שיעלים את כאבי הגב או לפחות ימזער אותם, כי למה לסבול כשאפשר להנות? (ברור לנו שעניתם שהסבל מיותר אם אפשר בקלות להעלים או להפחית אותו משמעותית)

קרדיט תמונות - יח"צ

כרית הריון  בצורת U היא המצאת המאה!  וכבר לכל הריונית כמעט יש לפחות אחת כזו (למה להעביר את הכרית כל היום בין הספה למיטה אם אפשר שיהיה שתיים?)

יש סוגי כריות היריון שונים ומגוונים, וסוגים שונים של חברות שמנסות לייצר את הכרית הנוחה, אך יש כרית היריון שהיא תגלית ענקית, היא גדולה ומרווחת ומתאימה לכל גוף ולכל תנוחה והיעילות שלה מורגשת כבר מההתחלה, מניסיון אישי כרית הריון U של חברת הריונית הכי נוחה ,(תרשמו בגוגל כרית הריון הריונית) , אחרי השימוש בכרית ההריון ההרגשה היא כמו חדשה, פחות כאבי גב, בלי לחצים ברגליים. והכי חשוב  "נ...ו....ח...ו...ת..."  היא ממש נוחה ונעימה והשימוש בה נותן תחושה של עוד.

יחצ

איך כרית הריון U  תשפר לך את הבריאות?

כשהרחם מגדל תינוק בתוכו יש המון שינויים במערכת הפיזית של הגוף, מלבד היקף הדם שגדל, הקושי לנשום כשהעובר מתחיל ללחוץ על הריאות, וגם ורידים ברגליים שמפריעים מאוד או בצקות , לא חייב שתסבלו מכל התופעות האלו, אבל כמעט אין אישה שלא סובלת מכאבי גב, או מתחושה מפריעה כלשהי שקשורה להריון, כרית ההיריון U מאפשרת לנוח ולהגיע למצב רגיעה, לחץ הדם יורד, הלחץ שמופעל כל היום על הרגליים והגב נרגע והמנוחה הזו עוזרת למנוע התפתחות של כאבים עתידיים, או להפחית משמעותית כאבים שכבר קיימים. אין ספק שגוף שנוח לו ויכול להירגע הוא גוף בריא שיכול לספק לתינוק את כל מה שהוא צריך.

למה דווקא כרית הריון U ?

לכרית הריון U יש תכנון ארגונומי מיוחד, היא נועדה לתמוך בגוף בצורה המקסימלית, שימו לב מה קורה כשישנים למשל, הראש צריך הגבהה כל הזמן, הבטן חייבת שמשהו יעטוף אותה או  שכדאי לשים את הכרית מתחת לבטן, ואז, מה עם הרגליים? יש חשיבות גדולה למנוחת הרגליים שנושאות את הגוף כל היום, ואם יש הריונית שבנוסף סובלת מסימפיזיוליזיס (כאבים באגן) האפשרות לישון כשהרגליים מחבקות את הכרית היא הצלה של ממש לשינת הלילה, וכמובן הגב מאחור נתמך לכל אורכו וקל מאוד להחליף תנוחה.

 אז עכשיו כשאתם יודעים שכרית הריון U נעשתה במחשבה מפורטת לגבי הגודל והצורה אל תתפשרו על כריות אחרות, אם כבר משקיעים בכרית כדאי שתהיה יעילה.

אם עדיין אין לך כזו כרית או למישהי שאת או אתה אוהבים אין כרית היריון של הריונית, לא כדאי לחכות יותר , אין ספק שהכרית תפנק ותשפר את איכות היום (והלילה). וזו יכולה להיות המתנה המושלמת, לא צריך לחכות ללידה בשביל מתנה כשאפשר להנות ממנה מעכשיו.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה