למה כדאי לעבוד מול חברת ניקיון ותחזוקה ולא מול מנקה פרטי?



אתם מתלבטים איך תוכלו לשמור בצורה יותר טובה על הניקיון במשרד שלכם? בבית הפרטי? או אולי במפעל הגדול שאתם מנהלים? אם כך, ברור שהדילמה העיקרית היא בין העסקת מנקת פרטי ובין פניה אל חברת ניקיון ותחזוקה

יחצ

האמת היא, שכל מי שניסה בעבר את שתי האופציות האלה יוכל לומר לכם בצורה חד משמעית שהעבודה מול חברה של ניקיון ותחזוקה הרבה יותר נוחה. כולנו יודעים שהמנקה הפרטי יכול פתאום להתקשר בבוקר ולהודיע שהוא חולה, מה שבהחלט יכול להיות הגיוני וסביר, אך זה משאיר אותנו בלי פתרון. אותו מנקה פרטי גם יכול לומר שהוא לא עושה עבודות מסוימות והוא גם לא תמיד יהיה מספיק אמין. לא תמיד הוא יחזיק את כל ציוד הניקיון הכי טוב שיש ובדרך כלל אנחנו, הלקוחות, נהיה אלה שיצטרכו לספק למנקה את חומרי הניקוי השונים. לכן ברור מדוע זה לא סידור נוח ומדוע עדיף לפנות אל חברה מקצועית של ניקיון ותחזוקה ולראות מה היא יכולה להציע לנו.

כל היתרונות של חברת ניקיון ותחזוקה

אתם עדיין תוהים מהם היתרונות של חברת ניקיון ותחזוקה? כדאי שתדעו שהם רבים:

  • בכל פעם כשאתם מזמינים שירותי ניקיון באמת תקבלו אותם, בלי הפתעות של הרגע האחרון.
  • השירות מאוד יעיל.
  • עובדי צוות הניקיון יוכלו להתמודד עם כל שטח וחלל שהם יצטרכו לנקות.
  • הם יוכלו להתמודד גם עם כל משימת ניקיון.
  • יש לעובדי הניקיון את כל הציוד הכי מתקדם בתחום ואת חומרי הניקיון הכי טובים שאפשר למצוא הום בשוק.

 

בנוסף לכל אלה, כאשר אתם פונים להזמנת שירותיה של חברה מקצועית לניקיון ותחזוקה, תוכלו להיות בטוחים שהחברה עובדת עם ביטוח. זה אומר שאם, חלילה, משהו יקרה לאחד מעובדי הניקיון תוך כדי העבודה, לחברה עצמה יש ביטוח וזו לא תהיה האחריות שלכם.

איך לבחור את חברת הניקיון שלכם?

הדילמה האמתית הרבה פעמים היא לא האם לעבוד מול חברת ניקיון ותחזוקה, אלא איך לבחור את החברה כי מוצלחת שיש. ראשית, צריך לבדוק שהחברה שאליה אתם פונים באמת עובדת באזור שבו אתם גרים או עובדים. שנית, צריך לברר האם זו חברה שמגיעה עם המלצות ואיזה סוג של שירותי ניקיון ותחזוקה יכולה להציע לכם החברה. בנוסף לכל אלה, כמובן שגם העלות תהיה משמעותית עבור רובנו, כי לא כולנו יכולים לשלם כל סכום שידרשו מאתנו תמורת שירותי ניקיון ותחזוקה. שימו לב שהרבה מחברות הניקיון מציעות ללקוחות שלהן לעשות מינוי. שווה לבדוק את האופציה הזאת, כי אם בעזרת מינוי שנתי תוכלו לשלם על כל ניקיון כזה פחות כסף, אז למה לא? השקיעו כמה רגעים בביצוע הבירורים הנדרשים ותראו שבסופו של דבר תצאו לגמרי מרוצים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה