מבלים בשבת עם הילדים במגוון גני החיות בארץ



שבת הוא יום המשפחה ורבים מאיתנו מחפשים בילוי מגניב שיתאים לכל המשפחה. הלכנו להתייעץ עם פורטל קרמל על האטרקציות השונות וקיבלנו המלצה חמה על בילוי בגני החיות בארץ. כל הטיפים לפני שיוצאים לגני החיות השונים במאמר הבא.

קרדיט תמונה FREEPIK

להתארגן מראש ליום טיול בגן החיות

בארץ יש מגוון גני חיות ופינות ליטוף שונות ומגוונות. לפני שיוצאים לאחד מהם, מומלץ להתארגן מראש עם מים, כובע ונעלי הליכה נוחות. לרוב מדובר במרחב גדול המצריך הליכה מרובה כדי לעבור ולהכיר את החיות השונות . כמו כן, אם אתם מגיעים עם ילדים קטנים שרק לא מזמן החלו ללכת, מומלץ להביא אתכם עגלה שתקל עליכם.

למי פעילות בגן חיות או פינת ליטוף יכולה להתאים?

גן חיות או פינת ליטוף הם פעילויות שיכולות להתאים לכולם. מגיל שנה, ילדים ומבוגרים, כולם יכולים להנות מאוד. במתחמים השונים תמיד קיימות פעילויות עם חיות המתאימות לילדים שכבר יותר מבינים וגם פעילויות שמתאימות לקטנטנים. אם אתם מחפשים בילוי שמתאים לכל המשפחה, זה בהחלט הבילוי המתאים.

באילו שעות ועונות כדאי לבקר בגן החיות?

גן החיות ופינות הליטוף מתאימים לביקור גם בשעות הבוקר וגם בשעות אחר הצהריים. תמיד מומלץ לבדוק עם המקום את שעות הפעילות המוצעות. יש מקומות שמתחילים לעבוד בבוקר ומסיימים סביב השעה חמש או שש. כמו כן, מבחינת עונות השנה, כל העונות מתאימות. אם זה מקום פתוח, יש לוודא שאתם לא מטיילים בחורף ביום גשום מאוד. עונת הסתיו ועונת האביב הן בדרך כלל העונות הנוחות ביותר לסיורים במקומות אלו.

האם ניתן לשלב פעילות בגן חיות או פינת ליטוף יחד עם עוד פעילויות נוספות?

תחילה נאמר כי הבילוי בגן החיות או פינות הליטוף עשוי לקחת כחצי יום וזה בדרך כלל תלוי בגודל המתחם וכמה חיות יש לראות בו. במקומות שבהם המתחם קטן יותר, ניתן להנות זמן קצר ואז ללכת לפעילות אחרת נוספת. כדאי לברר עם המקום האם יש פעילויות נוספות באזור או פעילויות במקום עצמו. פינות ליטוף רבות משלבות יחד עם החיות גם פינות יצירה מגוונות המותאמות עבור ילדים. כדאי לשאול את בעל המקום.

האם ניתן להגיע אל גני החיות ופינות הליטוף בקבוצות?

פינות ליטוף רבות וגני חיות מארחים כיתות שלמות של ילדים וקבוצות. ברוב המקומות סיורים בקבוצות הינם סיורים שיש לקבוע מראש עם בעל המקום. לרוב גם תוצע לכם פעילות מותאמת לקבוצה יחד עם סיור מודרך מקצועי. קבוצה משפחתית אינה מוגדרת כקבוצה גדולה ולכן ניתן פשוט להגיע בשעות הפעילות.

חוות ילדי הטבע במושב עטרות

חוויה מעשירה ומלמדת בחוות ילדי הטבע הנמצאת במושב עטרות. בחווה תוכלו להיחשף למגוון בעלי חיים מרתקים שלא בטוח שפגשתם בחייכם כמו: לטאות כוח, טרנטולות, זיקיות, איגואנה, צבים, חוטמנים ועוד. במקום מחכה לכם גם פינת ליטוף.

ליצירת קשר: 073-7842308

מתחם החיות של שלמה בחוות שדה בר

מתחם החיות של שלמה הוא חוויה נדירה בטבע הכוללת שלל חיות אקזוטיות מדבריות. תוכלו למצוא במקום למעלה מ-100 סוגים של בעלי חיים בניהם: גמלים, עקרבים זוהרים בחושך, נחשים באורך של 5 מטר ועוד. במקום תוכלו להנות מפינות ישיבה מוצלות, פינת ליטוף, הדרכות וגם אירוח באוהל בדואי.

ליצירת קשר: 073-7769529

רפטייל לנד בעמק איילון

זוחלים מעניינים אתכם? בחוות רפטייל לנד תוכלו להכיר את עולם הזוחלים מקרוב. תוכלו להנות מתצוגת זוחלים ודו חיים, להנות מהפעלת יום בחיי חרקים ודו חיים, לקבל הדרכה וסיור במקום וגם להנות מפינת ליטוף עם יצורים שיכול להיות שמעולם לא פגשתם.

ליצירת קשר: 073-7815320

הרפת של איתי במושב ניר בנים

הרפת של איתי במושב ניר בנים מציעה לכם מפגש קסום עם עולמם של הפרות. במקום תלמדו איך מגיע החלב מהפרה אל המקרר, תסיירו ברפת, תקבלו הסבר על החליבה עצמה ועל דרך הטיפול בפרות ובעגלים. תוכלו גם לראות איך מתרחשת חליבה, להאכיל את העגלים וגם ללטף.

ליצירת קשר: 073-7026409

גן גורים בגני יהודה

גן גורים הוא מקום בטבע שבו תוכלו להנות מפינות חי הנמצאות בתוך מטע זיתים. גן גורים מתאים לכולם, גם לילדים וגם להורים. ניתן להסתובב בפינות החי השונות, ללטף מגוון חיות ולראות טווסים, עיזים, תרנגולות, קקדו ועוד. תוכלו גם להאכיל חלק מהחיות.

ליצירת קשר: 073-7026740

הספארי ברמת גן

המקום הגדול ביותר שבו תוכלו לראות מגוון רחב של חיות הוא הספארי ברמת גן. במקום תוכלו לראות את הגורילה, הדוב החום הסורי, דב הנמלים הענק, טיגריס, פילים ועוד. כמו כן, תוכלו להנות ממגוון רחב של זוחלים, יונקים ועופות. זהו מקום שכדאי לבקר בו עם הילדים לפחות פעם אחת.

ליצירת קשר: 073-7026493

חוות הגמלים באילת

חוות הגמלים היא ללא ספק חוויה בעיר הדרומית שכדאי להגיע אליה לפחות פעם אחת. בחוות הגמלים תוכלו להכיר את עולמם של הגמלים וגם להנות מפינת החי ובה עיזים, גמלים, חמורים, תרנגולים, תוכים וטווסים. במקום תוכלו לרכב על גמלים ולהנות מעוד שלל פעילויות מגניבות.


ליצירת קשר: 073-7822683

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה