מה זה טונר למדפסת לייזר



טונר למדפסת לייזר איננו מגיע בתצורה אחת או מסוג אחד. למעשה הוא עשוי להיות מכמה סוגים שונים. מצד אחד קיים טונר מקורי. מצד שני, קיים טונר חליפי. מצד שלישי, קיים גם המושג של דיו ממוחזר או מחודש. המשיכו לקרוא וקבלו את כל ההסברים – איך להתאים את טונר למדפסת, איפה ניתן לקנות טונרים למדפסות לייזר וכן מהו דיו ממוחזר או מחודש. אנחנו מבטיחים שהמאמר יעשה לכם סדר בין כל המונחים, אז למה שלא נתחיל?

יחצ

איך מתאימים טונר למדפסת לייזר

טונר הינו מוצר הדפסה חליפי לדיו. הוא פועל בצורה שונה מאשר דיו ונחשב ליותר חסכוני. החומר מגיע באבקה דקה ובתוך המחסנית פועלת מערכת מיוחדת שטוענת את החלקיקים במתח חשמלי. נוצרת תמונה בלתי נראית, על בסיס החלקים הטעונים ולאחר מכן, אותה תמונה מועברת אל הדף. תנור חימום ממיס את החלקיקים וכך הם נדבקים לדף בצורה מושלמת.  על השאלה איך מתאימים טונר למדפסת לייזר אפשר לענות כך:

  1. בודקים את שם היצרן של המדפסת שברשותכם או המדפסת שאתם רוצים לקנות.
  2. בודקים מהי סדרת המדפסות הרלוונטית. חלק ממחסניות הטונר יתאימו לכמה סוגים של מדפסות מאותו יצרן אך לא כולן.
  3. מבינים איזו איכות של הדפסה רוצים, הדפסה מושלמת, איכות טובה, איכות רגילה וכן הלאה.
  4. בוחנים מתוך החלופות האפשרויות – טונר מקורי , תחליפי או מחודש.
  5. קונים אצל ספק אמין, שמציע מגוון מדפסות, טונרים ודיו במחירים משתלמים.

איפה קונים טונר למדפסת לייזר

אתם שואלים איפה קונים טונר למדפסת לייזר ואנחנו עונים כך: המקום המתאים ביותר לרכישה הינו ספק שעוסק בשירות ומכירה של כל שירותי ההדפסה, המדפסות והציוד המתכלה (דיו, טונרים וכו'). ספק שעסוק בכל המכלול ומכיר היטב את השוק והצרכים השונים יוכל לספק לכם בדיוק את המבוקש, לכל סוג של מדפסת לייזר, לכל צרכי ההדפסה. העדיפו מקום שבו תוכלו לקבל מידע אובייקטיבי וההיצע כולל טונרים מקוריים, תחליפיים וגם מחודשים.

מה זה טונר מחודש למדפסת לייזר

על טונר מקורי או חליפי (תחליפי) רבים מאיתנו כבר שמעו מזמן. מיד נסביר מה זה דיו מחודש למדפסת לייזר אך תחילה כמה מילים גם על המקורי. טונרים מקוריים מיוצרים אך ורק על ידי היצרנים של המדפסות. כלומר, לקסמרק לדוגמא, תייצר אך ורק דיו וטונר למוצרי לקסמרק. HP תייצר אך ורק את פתרונות ההדפסה למדפסות הלייזר של מותג HP וכן הלאה. הסוג התחליפי הינו מוצר חדש, אבל ההבדל טמון בכך שהוא מיוצר על ידי יצרני דיו ולא על ידי יצרני מדפסות.

לעומת זאת, הדיו הממוחזר או המחודש הינו למעשה מילוי של מחסנית טונר, בגרגירי צבע חדשים. חלק מהחלקים של המחסנית ממשיכים לשימוש חוזר ומוסיפים כמה מרכיבים מתכלים וגם הצבע ממולא מחדש. הפתרון המחודש מציע יתרון כפול. קודם כל, מחיר הרבה יותר נוח ביחס למוצר מקורי (עבור כל מותג ידוע תמיד משלמים יותר). בנוסף, מחזור מועיל לסביבה, מונע בזבוז וייצור תעשייתי מזהם.

המידע הועיל לכם? מוזמנים לשתף אחרים. בג'ט קופי תמיד עומדים לשירותכם: ג'ט קופי מספקת מדפסות, ציוד היקפי ושירותי מחשוב. הצוות לרשותכם, עם מבחר גדול של מדפסות נבחרות, לתקציב ולצרכי השימוש שלכם. עם הרכישה מקבלים 3 שנות אחריות על מבחר מדפסות, על בסיס המעבדה המקצועית. במקום מעבדה מורשית לתיקון מדפסות כדי שתמיד תוכלו להמשיך ולהדפיס.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה