מכירה, תחזוקה ושירות למשאבות ביוב – דודי מערכות ומשאבות מים



משאבות ביוב הן אביזר טכנולוגי חיוני בבתים פרטיים רבים, בניינים רבי קומות, מבני ציבור ומפעלי תעשיה. עם הגידול בבניה תת- קרקעית כמו מרתפים, חניונים ומבני ציבור ותעשיה גדולים, הולך וגדל באופן קבוע גם הצורך והשימוש במשאבות ביוב שיעלו וידחפו את נפחי השפכים והביוב שאנו מייצרים מדי יום מהבתים, המפעלים ובתי העסק אל המערכות הראשיות. לפני קנייה והתקנה, חשוב ביותר להשקיע בתכנון מדויק ובמשאבת ביוב איכותית שתתאים לצרכים, אך לא פחות חשוב מכך הוא לדאוג לתחזוקה ותפעול נכונים של משאבות אלה, רצוי על ידי חברה מקצועית וותיקה המתמחה בתחום

קרדיט: דודי מערכות ומשאבות מים בע"מ

איזה סוג משאבת ביוב תתאים לצרכיך?

קיים מגוון רחב של סוגי משאבות ביוב הפועלות בכמה טכנולוגיות ולמגוון שימושים, על פי כמות וסוג השפכים והביוב אותם יש לשאוב. הסוג הנפוץ הן משאבות טבולות, הנקראות כך משום שהן שקועות בתוך מיכל או מאגר הנוזלים, עובדות על חשמל ומופעלות באופן אוטומטי כאשר מאגר השפכים ומי הביוב עולה לגובה מסוים במיכל.
משאבות תעשייתיות יכולות לשאוב גם בוצה ומוצקים, והדור החדש של המשאבות הן בעלות יכולת לטחון ולרסק את החומרים המוצקים המגיעים לביוב, דבר המונע בעיות כמו סתימות והצפות.
סוג אחר של משאבת ביוב היא הביובית- משאבה המותקנת על מיכלית, ומיועדות לריקון מאגרי שפכים שאין להם חיבור קבוע לניקוז, או שהתמלאו מעל ליכולת הריקון הרגילה.

תחזוקה, תיקון והחלפה של משאבות ביוב

בעת קניית והתקנת משאבת ביוב, חשוב מאוד לוודא שאתם עובדים עם חברה וותיקה, גדולה ואמינה, שתדע לתת לכם שירות שוטף לתחזוקת המשאבות והציוד, לערוך בדיקות עיתיות למערכת כולה ולתקן ולהחליף את הציוד המתבלה.
יש לקחת בחשבון כי החלפה של משאבת ביוב היא אתגר מקצועי לא פשוט, ולא כל בעל מקצוע מקומי יכול לבצעה. יש לתכנן היטב את סוג והספק המשאבה החדשה, לוודא כי היא מתאימה לקווי הביוב הקיימים במבנה ולרשת החשמל במקום, ואת ההשלכות של השבתת המערכת, לעיתים מספר שעות. מכיוון שתהליך ההחלפה כרוך לעיתים בניקוז הצנרת ובנזילות, חשוב לתכנן זאת כך שהעבודה לא תפריע לדיירי הבית או הבניין או לעבודה השוטפת במפעל.

קנייה ושירות על ידי חברה וותיקה ומקצועית

יש לקחת בחשבון כי תקלות במערכת הביוב יכולות להיות קריטיות ובעלות משמעות כבדה הן לחיים היום יומיים בבית, והן לתפקוד של עסק או מפעל תעשייתי. חשוב לוודא כי החברה המספקת לכם שירות תיקון תקלות תדע לתת מענה מיידי בכל אתר בו הותקנה משאבה, ובהמשך גם לספק פתרון קבוע.
חברת דודי מערכות ומשאבות מים היא אחת החברות הוותיקות והמובילות בארץ לתחום מערכות מים והביוב בכלל, ומשאבות ביוב בפרט, ומעניקה לכם שירות מקצועי במיטב הטכנולוגיות החדישות הקיימות בתחום, תוך הקפדה על עבודה מקצועית, שירות מהיר ואמין ושימוש במכשור וציוד של מיטב החברות המובילות בעולם מתחום משאבות הביוב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה