מכשירי שמיעה מומלצים 2020



מכשירי שמיעה מומלצים 2020 הם גרסא מתקדמת ויעילה הרבה יותר של מכשירי השמיעה שהכרתם עד היום. אם בעבר ליקויי השמיעה נאלצו להתמודד לבד עם המצב ולהתאמץ בכדי להבין את הסיטואציה סביבם, הרי שכיום הפתרון הוא פשוט הרבה יותר!

יחצ

מהן התכונות החשובות ביותר של מכשירי שמיעה מומלצים 2020

כיום, ישנו מגוון עצום של מכשירי שמיעה מומלצים 2020 בשוק, כך שקל מאוד ללכת לאיבוד ולבחור במכשיר הנכון ביותר עבורנו. מצד שני אולי כדאי לציין כעת שאת הבחירה של מכשיר השמיעה אתם ממש לא עומדים לבצע בעצמכם. מכשיר שמיעה מתאימים, לא בדיוק בוחרים (לפחות לא מבחינת הפונקציות המתאימות למצבכם הרפואי). עם זאת, כן כדאי לשאוף למכשיר מתקדם של מותג מוכר ופופולארי המתמחה בסוגים שונים של מכשירים במגוון גדלים ואפשרויות.

אז מהן התכונות שיש לוודא שקיימות במכשירי השמיעה טרם רכישתם?

  • טווח תדרים – מכשירי השמיעה המתקדמים והמומלצים יותר יפעלו בטווח של 10K ב- HD, כלומר יאפשרו למשתמשים לשלוט על הפונקציות השונות של מכשירי השמיעה דרך אפליקציה פשוטה במכשיר הסלולר שלהם, ולהוסיף האזנה למקורות בסטרימינג ישירות אל תוך האוזן שלהם.
  • מכשיר אלחוטי – כיום, מכשירי השמיעה הולכים וקטנים, הופכים לקומפקטיים וכמעט לא מורגשים. יחד עם זאת נוספות להם פונקציות מתקדמות נוספות המאפשרות להם לתקשר עם מכשיר הסלולר הנייד שלכם, להאזין כאמור לתדרים ותכנים שמגיעים ממכשירים אחרים, ועוד. מומלץ כן לבחור במכשיר המצויד בפונקציות האלה, בכדי להעלות את איכות החיים אפילו יותר.
  • זיהוי רעשים וסביבה – אמנם מדובר במכשיר שמסייע לשמיעה, אבל לא נהיה מעוניינים לשמוע חזק מידי רעשים פתאומיים וחזקים מידי. למכשירים המתקדמים ישנה הגנה בפני קפיצות רעש פתאומיות, שינויים בעוצמה ועוד. בנוסף לכך, המכשירים של היום מסוגלים לזהות את הסיטואציה בה אתם נמצאים; בסביבה בה מתנגנת מוזיקה, לצד מכשיר חשמלי שמרעיש כגון שואב אבק או מיקסר, ועוד. ברגע שהמכשיר מזהה את הרעשים החזקים, הוא בעצם מנמיך את הצליל המפריע ומגביר קולות אחרים כמו שיחה שמתנהלת, מוזיקה נעימה ועוד.
  • הגנה מפני רוח – ואם כבר בסיטואציות וקולות עסקינן, כדאי להכיר את הפונקציה הנהדרת של הגנה מפני רוח. מכירים את זה שאתם מפטפטים בטלפון עם מישהו ומפסיקים לשמוע אותו מכיוון שרוח חזקה החלה לנשוב? הדבר עלול להשפיע גם על מכשירי השמיעה. מסיבה זו, מכשירי שמיעה מומלצים 2020 מצוידים בהגנה מפני רוח, לשמיעה איכותית ומעולה בכל זמן.

וכמובן, ידידותיות למשתמש

עם כל הכבוד לטכנולוגיה המתקדמת, אם היא אינה ידידותית למשתמש ומאפשרת הפעלה פשוטה וקלה גם לטכנופובים שביננו, אין בכך כל טעם. מכשירי שמיעה מומלצים 2020 מגיעים יחד עם אפליקציה המותקנת במכשיר הנייד שלכם. בקשו לראות קודם את האפליקציה שמגיעה עם המכשיר ונסו לתפעל אותה מעט בעצמכם בכדי לראות שאתם באמת מצליחים להתחבר אליה ולהבין אותה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה