מערכות שונות לקידום העסק שלך



התחרות בשוק החופשי היא העומדת בבסיס המבנה הכלכלי הקפיטיליסטי בו מתנהל (כמעט) כל העולם. העובדה שהרבה אנשים מתחרים על תשומת הלב ועל אהדת קהל הצרכנים יוצרת דרישה בלתי פוסקת בשיפור, קידום, והתפתחות מחשבתית וטכנולוגית. והדרישה הזו מייצרת תנועה כלכלית אדירה, והרבה מאוד פיתוחים מעניינים כמו מערכת SMS מתקדמת, וכלים אחרים שמניעים את העסק שלך קדימה לעבר התחום הלוהט ביותר – תחום האוטומציה.

קרדיט לתמונה: pixabay

בגדול, כל מערכת שיכולה לחסוך לך זמן ומשאבים, לייעל את הפעילות העסקית, ולהוביל לעליה מתמדת ברווחים, היא מערכת ראויה לשימוש. במאמר קצר זה נכיר לכם כמה מהמערכות הללו, ומכיווני החשיבה שכדאי שתאמצו בכדי לייצר שיפור מתמיד בעסק, במינימום מאמץ, ובמקסימום תוצאות.

שדרוג העסק עם מערכות חכמות

  • מערכת דיוור אלקטרוני – מערכת דיוור חכמה לעסקים היא כלי שיווק אדיר. הבסיס לשיווק, כל שיווק, הוא חשיפה מרובה של המותג תוך קישור שלו לפיתרון לבעיה זו או אחרת. ככל שהלקוח נחשף יותר, ובצורה חיובית, למותג שלכם, כך אתם נהפכים לסמכות עליונה בנושא בו אתם מתמחים, ומבחינתו, כאשר יעלה הצורך בשירות או במוצר הזה, אתם תהיו העסק אליו הוא יפנה. מערכות הדיוור מאפשרות לכם לייצר סדרת התכתבויות חכמה שנבנית בתבונה ובמטרה ברורה – להוביל את הלקוח הפוטנציאלי במשפך השיווקי עד שהוא הופך מ"ליד" לכדי לקוח משלם. לאחר שבניתם את סדרת המיילים הללו בעזרת איש מקצוע, מערכת הדיוור עובדת עבורכם, וכל לקוח שנכנס לרשימת הדיוור יקבל אותה, ללא כל מאמץ מצידכם.
  • מערכת SMS - ממש כמו הדוא"ל, הרי שהמסרונים (SMS) הינם כלי להגיע ישירות לכלי התקשורת האישי של הלקוח שלכם – במקרה זה לטלפון הסלולארי שלו. נכון, חוק הספאם דורש מאיתנו לקבל אישור מכל לקוח ולקוח לקבלת מסרונים, אך ברגע שהאישור ניתן, אם אתם שולחים את המסרונים בצורה חכמה, אתם מגיעים אליו ישירות, מיידית, ומקבלים את תשומת ליבו.
  • שיווק דיגיטלי – כל מה שקשור למהלכי שיווק בעולם המקוון הוא תמיד יעיל יותר, פשוט יותר ומדוייק יותר מאשר שיווק בכל מדיום אחר. כולנו נמצאים אונליין, כל הזמן (או לפחות מרבית הזמן). המידע שלנו מגיע מעולם תוכן מקוון, ולכן מן הסתם מאמצי השיווק שלכם צריכים להיות שם.

מהו שיווק דיגיטלי?

קל להגיד את המונח "שיווק דיגיטלי" ולטעון בעדו, אבל כמה אנחנו באמת יודעים ומבינים במה מדובר? מדובר בעצם בכותרת שמכילה תחתיה עולם שלם של כלים וערוצים שנועדו ליצור מערכת יחסים עם הלקוחות שלכם. בניה, שיפור ושימור מערכת יחסים זו היא הבסיס להצלחה של עסק שרוצה לגדול ולהתפתח, שכן מאגר לקוחות פעיל שמעריך את המותג, רוכש ממנו, ואף ממליץ עליו הלאה, הוא המקור להכנסה של העסק.

מערכות פרסום בדיגיטל מאפשרות גם לעסקים קטנים לשחק במגרש של הגדולים, עם עלויות שיווק נמוכות ביחס לתועלת וליכולת של הקמפיינים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה