נטפליקס וצ'יל – להתקדם כבר עכשיו לענקית הסטרימינג העולמית



אין אדם שלא מכיר לפחות אדם אחד אחר שיש לו נטפליקס – מידי תקופה מתקבל טלפון נלהב כשמהצד השני נשמעת בהתרגשות סקירה של הסדרה החדשה שבדיוק הגיעה לנטפליקס ושכולם פשוט חייבים לראות! כלומר, גם אם איכשהו עדיין אין לכם חשבון בנטפליקס סביר להניח שאתם מודעים לקיום של פלטפורמת הסטרימינג הפופולארית, שכבר למעלה מעשור כובשת עוד ועוד משתמשים שנהנים מתכנים איכותיים ומקוריים בחלקם, מבלי להתאמץ

יחצ

אז למה אתם באמת חייבים נטפליקס אצלכם בבית

נסו להיזכר בתחילת שנות האלפיים העליזות; בעזרת תוכנות הורדה שנחשבו אז לשיא הטכנולוגיה (קאזה, אימיול, ביטורנט בשלביו המוקדמים) נאלצנו להמתין שעות ארוכות ולעתים שבועות, עד שנוכל לצפות בסרט שהורדנו. במקרים אחדים גילינו שמדובר בסרט אחר, ובשפה שאינה שפת המקור! מסיבה זו, אין פלא למה נטפליקס הפך לאחד ממוצרי החובה בכל בית, כשהוא מציע מגוון אדיר וכמעט אין סופי של תכנים שיתאימו לכל אחד. מלבד זאת, לנטפליקס יש יתרונות אדירים נוספים:

  • תרגום ודיבוב בלי מאמץ – לא עוד לחפש שעות באינטרנט אחר תרגום שיתאים לקובץ שהורדתם, כל התכנים בנטפליקס מגיעים עם תרגום מובנה ואפילו למספר שפות. בנוסף, בגזרת הילדים חשוב לציין את העובדה שניתן לצפות בסרטי הילדים בדיבוב לעברית.
  • ממשק נוח בכל מקום שתרצו – את חשבון הנטפליקס שלכם ניתן להפעיל לא רק על גבי הטלוויזיה, אלא גם במחשב ואפילו באפליקציה על המכשיר הנייד שלכם או בפלייסטיישן! כך, ניתן לצפות בסדרות האהובות והסרטים שאתם חייבים להשלים גם בזמן נסיעה ארוכה.
  • תכנים שמתחדשים – נטפליקס דואגים לרענן את היצע התכנים שלהם ומידי תקופה קצרה, להוסיף עוד תכנים חדשים למגוון הרחב הקיים. מובן שהתכנים מחולקים על פי ז'אנרים כך שכל אחד יוכל למצוא בקלות את התכנים שהכי מדברים אליו.
  • תכנים מותאמים אישית – לנטפליקס יש אלגוריתם מתקדם ביותר, שעם הזמן מבין את הטעם שלכם בסדרות, ז'אנרים וסרטים. בהתאם לכך, תקבלו הצעות לתכנים שתואמים את התכנים שצפיתם בהם עד כה. המשמעות היא שהממשק מתאים את עצמו אליכם ואתם יכולים ליהנות מתכנים בהתאמה מלאה למה שאתם אוהבים!
  • חשבון אחד לכמה משתמשים – יתרון נוסף של שימוש בנטפליקס הוא העובדה שניתן לעבוד עם כמה משתמשים בו זמנית ובכל מקום. המשמעות היא שכל אחד מהמשתמשים יוכל לעבור לחשבון שלו בכל זמן, ולצפות בתכנים המותאמים אליו ובהתאם לנקודות בהן עצר בכל אחד מהסרטים והסדרות שבהן הוא צופה כרגע.
  • תומך בכל איכויות הצפייה השונות – הטכנולוגיות המתקדמות של ימינו הביאו להיווצרותן של טלוויזיות באיכות צפייה מתקדמת, הרבה מעבר ל- Full HD שהיה פסגת האיכות בזמנו. העניין הוא שלא כל התכנים תומכים באיכויות אלו, ומה הטעם בטלוויזיה כזו אם אין לכם את האפשרות ליהנות ממנה? נטפליקס הוא שירות התומך בתכנים ב- 4K, Ultra HD, HDR ורבים אחרים, כך שכולם יוכלו ליהנות מאיכות צפייה חדה במיוחד, בהתאם לטלוויזיה שברשותם.

שירותי טלוויזיה מתקדמים

נטפליקס הוא אחד הפלטפורמות הפופולאריות ביותר כיום, עד כדי כך שחברות שונות המציעות שירותי טלוויזיה, אינטרנט וסלולר החלו לשלב אותו כחלק מחבילת שירותי טלוויזיה מתקדמים. אם ברשותכם כבר קיים חשבון בנטפליקס, תוכלו להשתמש בו וכשצריך, לעבור לצפות בחדשות באחד מערוצי הטלוויזיה. ואם כבר החלטתם להתקדם, למה לא להשתמש גם בשירותי הסלולר והאינטרנט הביתי? כך, אתם דואגים לעצמכם מכל הכיוונים, ובעיקר בימים בהם אנחנו נמצאים רוב הזמן בבית – חשוב לוודא שכל שירותי "הבידור" בבית מחוברים ומתפקדים, בצורה המהירה והטובה ביותר.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה