רבים זוכרים את פינת האוכל כזיכרון ילדות. רבים ישבו וציירו ציורים יפים בצבעים בוהקים שעות של הנאה בארוחות עם כל המשפחה ופינת האוכל ניצחה על כלל החוויות האלו שנצרבו עמוק בליבכם. גם ברבים מהבתים שהמטבח קטן במיוחד ואין אפשרות שיאכלו שם פינת האוכל מהווה פתרון מרווח במיוחד. רכישה של פינת אוכל מהווה חלק מהטרדות של רבים המעוניינים ליהנות ולארח ולהתארח בחיק המשפחה והחברים, כאמור קיימים מגוון רחב מאד של פינות אוכל.

קרדיט תמונה FREEPIK

במאמר זה נדבר על סוגי פינות אוכל ובעיקר בדגש על סוגי פינות אוכל עגולות מאמר זה ימנה את היתרונות והחסרונות של הפינות האלו וידאג לכך שיהיו בידי אדם שרוצה לרכוש פינות אוכל את כל המידע שהוא זקוק לו.

אלו סוגי פינות אוכל קיימות?

קיימות מגוון רחב של סוגי פינות אוכל ניתן למנות מגוון רחב של סוגים שונים כמו:

פינות אוכל מרובעות

אלו הפינות אוכל הקלאסיות כאלו שהתרגלנו לראות אותן אצל ההורים במטבח וגם בבתים רבים מאד ניתן לראות אותן גם כיום. פינות אלו מתאפיינות בצורה מרובעת או ריבוע או מלבן כאשר מסביבן יש כיסאות כמספר הסועדים.

 ניתן לבחור שולחן פינת אוכל שאינו נפתח ואם מעוניינים לארח אורחים רבים ולא מעוניינים בשולחן גדול מידי בכל זאת ניתן לבחור פינת אוכל נפתחת. ניתן כיום למצוא מגוון רחב מאד של פינות אוכל נפתחות במגוון רחב של סוגי פתיחות הקלות ביותר לפתיחה.

פינות אוכל עגולות

פינות אוכל עגולות החלו להחליף בשנים האחרונות את החברות שלהן המרובעות רבים גילו את היתרונות שלהן על פני החברות שלהן ומוכנים לרכוש אותן. פינות עגולות מהוות יופי של עיצוב והן איכותיות מאד וזוהי רק אחת הסיבות שרבים מעוניינים לרכוש פינות עגולות ופינות אוכל עגולות נפתחות ולא את חברותיהן.

היתרונות של פינות אוכל עגולות

פינות אוכל עגולות מתהדרות ביתרונות רבים ולכן חלק מהאנשים מעדיפים לרכוש אותן:

זרימה ומרחב טובים יותר

שולח מלבני מתאים לחדרים מלבניים כך רבים חשבו עד שרבים גילו את הצורה העגולה אחד היתרונות של פינת אוכל עגולה נובעת מהעובדה החשובה כי רבים מגלים כי כאשר הם רוכשים שולחנות מלבניים לחדרים מלבניים אין מספיק מקום לשבת ליד השולחן. כאשר רוכשים פינת אוכל עגולה כל אחד יכול לבחור את מקומו אין צורך לבקש שיעברו מוצר אחד לשני כי כל המוצרים נמצאים בקשר עין.

אינטראקציה אישית טובות יותר

פינות אוכל עגולות גורמות לשיחות ומעורבות יתר בין יושבי השולחן בעוד בשולחן מלבני רבים מוצאים את עצמם לא מצליחים לנהל שיחה עם הקצה השני של השולחן, בשולחן עגול כולם נמצאים במרכז ולכן ניתן בקלות רבה לשוחח ולשלוח יד אל כל מאכל דבר התורם להיכרות ולשיחה בין האנשים היושבים בשולחן.

מושלם למרחבים קטנים יותר

פינות אוכל עגולות מתאימות לחללים קטנים יותר משום שהצורה העגולה תופסת פחות מרחב גם אם יש לכם בית קטן ואתם מעוניינים ביתרונות ארוחות משפחתיות  או לארח אורחים. אתם לא צריכים להתפשר בנושא הזה ולרכוש פינות אוכל עגולות במגוון צבעים וחומרים וליהנות מכל היתרונות הרבים של פינות אוכל עגולות שהן מהוות חוד החנית של פינות האוכל מעוצבות של הדור שלנו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה