השכרת רכב לקהל האירוויזיון – המליצו לחבריכם לשכור רכב ולטייל



היום הגדול כבר בפתח, ההתרגשות בשיאה, והעיר תל אביב וסביבותיה מוצפות מבקרים שבאו ליהנות מהחוויה ססגונית ומלאת גלאמור כמו שצריך. אלא שכולנו יודעים שישראל היא הרבה יותר מאירוויזיון, וארצנו הקטנה בורכה במגוון ענק של אטרקציות שמתאימות לכל הטעמים והגילאים. לכל אותם חובבי מוזיקה שהגיעו אלינו אנחנו ממליצים בחום על השכרת רכב ויציאה מחוץ לגבולות העיר הלבנה

pixabay

יפו

דו קיום, ארכיטקטורה מרתקת וחוף ים יפהפה – מה עוד צריך תייר? במרחק נסיעה קצרצר ממרכז תל אביב שוכנת יפו, בה המבקרים יוכלו לטעום אווירה אחרת, לטייל בסמטאות העיר העתיקה, ליהנות מהאווירה התוססת בנמל יפו המורכבת ממקומיים ומתיירים מכל רחבי העולם, להציץ לתוך הברים וגלריות האמנות שבנמל, לקנות מזכרות בשוק הפשפשים ולבסוף לקנח בחומוס או מלבי משובח.

ירושלים

עיר הבירה של ישראל, העיר הקדושה לשלוש הדתות – ירושלים מלאה בכל כך הרבה אתרים היסטוריים וסמליים, שביקור קצרצר רק ישאיר טעם של עוד, ועדיין – חובה לבקר בה. מבקרים שהלכו על שירות השכרת רכב בירושלים יוכלו לנצל אפילו את שבת בבוקר כדי לנסוע לירושלים מבלי להיות תלויים בתחבורה הציבורית, לבקר באתרים היסטוריים, לשוטט בעיר העתיקה ולהתענג על האווירה הייחודית לעיר, ואילו ביקור במהלך אחד מימות השבוע יאפשר להם ליהנות גם מהחנויות והמסעדות הסגורים בשבת.

ים המלח

המקום הנמוך בעולם ממשיך להיות אטרקציה תיירותית בולטת. אחרי הכל, מי יוותר על סלפי שבו הוא מרוח מכף רגל ועד ראש בבוץ שחור ועתיר מינרלים?

הספארי ברמת גן

אנו מדמיינים את האורחים שהגיעו אלינו לרגל האירוויזיון כחבורה גדולה וצבעונית שבאה לחגוג, אבל עבור בעלי המשפחות שהגיעו אלינו בלוויית ילדים קטנים, אנחנו ממליצים בחום על קפיצה לספארי ברמת גן. גם הפעם מדובר בנסיעה קצרה ובביקור שבמהלכו לא תיאלצו לצאת מהרכב ותוכלו לראות מקרוב שלל בעלי חיים, מיענים ועד אריות, תוך כדי הנאה מהמזגן ומהמוזיקה שמתנגנת בינתיים ברכב.

הפארק הלאומי ברמת גן

ואם כבר רמת גן, למה לא לקפוץ לפארק הלאומי היפה והמטופח של העיר? עבור מי שלא מוכן לוותר על הג'וגינג היומי שלו או עבור אלה שרוצים לנוח קצת מהאווירה האינטנסיבית של העיר, הפארק הלאומי ברמת גן מהווה אתנחתא מצוינת. בפארק הלאומי, שהינו הפארק השני בגודלו בישראל אחרי פארק הירקון, הושקעה מחשבה רבה בנושא ההצללה והטיפוח, ויש בו לא מעט פינות חמד שכיף לנוח בהן, כאשר לרשות אותם מבקרים שהגיעו באמצעות שירותי השכרת רכב בישראל עומד חניון גדול ומרווח.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה