מדוע הצורך באבטחת מידע הולך וגדל בשנים האחרונות?



אבטחת מידע הינה אחד התחומים הרחבים ביותר בעולמות הסייבר וקשורה לאבטחת מערכות המידע בעסק לרבות הנתונים והמערכות הפיזיות השונות שלהם. באמצעות אבטחת מידע אנו מגנים על כלל השכבות בארגון שלנו ונותנים מעטפת בטיחותית מלאה. בשנים האחרונות אנו רואים עליה מתמדת בפשעי סייבר בכל רחבי העולם ובפרט בישראל, כתוצאה מכך בעלי עסקים רבים מבינים את החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה במלאכת אבטחת מידע שתעזור להם לשמור על הארגון מפני מזיקים.

קרדיט תמונה FREEPIK

לפני הכל: מה זה אבטחת מידע?

כמו שכבר הצלחתם להבין אבטחת מידע הינה תחום בו משלבים מגוון רחב של טכניקות במטרה להגן על העסק שלכם מפני פורעים. אין זה משנה אם אתם חברה, תאגיד ענק או שמא עסק משפחתי קטן כיום ישנה חשיבות גדולה באבטחת מידע נכונה של העסק שלכם. כיום כולנו משתמשים באמצעי אבטחת מידע שונים גם אם אנחנו לאו דווקא מודעים לכך, באמצעות פתרון אבטחת מידע אנו יכולים לנהל את כל מאגרי המידע והתהליכים העסקיים המתרחשים בארגון שלנו בביטחון מלא וללא חשש מפריצה של מתחרים וקולגות מהתחום ו/או גורמים הרוצים ברעתנו. כיום ישנם פתרונות רבים הקשורים לאבטחת מידע, אנו מאמינים כי פתרון אבטחת מידע צריך להיתפר בהתאמה אישית לצרכי הלקוח והארגון לאחר שיחת אפיון והיכרות עם הלקוח ועם העסק.

האם כל עסק צריך שירותי אבטחת מידע?

במרוצת השנים פגשנו בעלי עסקים רבים אשר תהו האם כל עסק צריך שירותי אבטחת מידע או שמא רק עסקים ספציפיים מתחומים נישתיים. התשובה היא חד משמעית – כל עסק צריך שירותי אבטחת מידע. העסק שלכם הוא כרטיס הביקור שלכם וכל פעולה הנעשית בו מגיעה לאחר מחשבה רבה. אתם משקיעים לא מעט זמן, כסף ומשאבים בעסק שלכם ואין מן הנמנע שאתם רוצים לקדם את העסק שלכם אלפי מונים. יחד עם זאת, העולם הדיגיטלי והטכנולוגי בו אנו חיים פותח פרצה לגורמים עוינים להתחקות אחריכם ולקבל גישה אל קבצים שונים מן המערכת שלכם. לכן, ההמלצה הראשונית שלנו היא כבר בשלבים הראשונים של פתיחת העסק עוד לפני שאתם מתחילים להניע את כל התהליכים העסקיים היא לבדוק שיש לכם פתרון אבטחת מידע המותאם לצרכים שלכם. כאשר אתם מתחילים עם שירותי אבטחת מידע כבר בשלב הראשוני של העסק אתם יכולים לבנות שלד איכותי ובטיחותי הרבה יותר ולמנוע מצבים של זליגות מידע אל גורמים עוינים, חדירה אל מערכות הארגון ושלל פעולות סייבר נוספות הפועלות לרעתכם. 

האם ישנם פשיעות סייבר רבות בישראל?

כיום אנו רואים פשיעות סייבר רבות המתרחשות בכל רחבי העולם, לא מעט מן פשיעות הסייבר העולמיות מכוונות עבור גורמים ישראליים מסיבות שונות. לפי משטרת ישראל אנו עדים לכך שבשנים האחרונות חלה עלייה במספר התיקים שנפתחו בגין עבירות מחשב וסייבר. לא מעט מן הפשיעות בוצעו על ידי אנשים פרטיים במטרה לחדור אל חומרים ארגוניים ולמטרות זדון. 

מה הם הדברים שכל ארגון צריך לשים עליהם דגש?

אנחנו מאמינים כי כל ארגון באשר הוא צריך להגן על עצמו באמצעות פתרונות אבטחת מידע משתנים לצד הגנה היקפית אשר יהפכו את חייהם של גורמים עוינים שונים למעט קשים יותר. אנו משווים את אבטחת המידע לעסק שלנו אל דלת הכניסה של הבית, אל הסורגים בחלון ואל הסוגר בדלת הבית. בין המוצרים המרכזיים עליהם אנו נרצה לשים את הדגש בכל בית עסק:

  • התראה – אנו מאמינים כי כל ארגון צריך לעבוד יחד עם מוצרי התראה השייכים לקטגוריית Siem Soc. אנו אוהבים להקביל מוצרים אלו לאזעקה ולמצלמה המצלמת מסביב לשטח המגורים שלכם. ברגע שמישהו מתקרב אל אזור שהוא לא צריך להתקרב אתם מקבלים התראה.
  • הצפנת מידע – התראה היא רק גורם ראשוני, אנו צריכים לשמור באופן מדויק ומאובטח על המידע הארגוני בעסק שלנו. ניתן לעשות זאת באמצעות הצפנה ושמירה על מפתחות ההצפנה. חברת InfoGuard מתמחה במגוון רחב של שיטות הצפנה.
  • בדיקות חדירה – על מנת לוודא שמערך אבטחת המידע והסייבר של העסק שלנו עובד כראוי אנו נרצה לבדוק את מערך ההגנה מבחוץ כאשר הדרך הטובה והנכונה ביותר לעשות זאת היא באמצעות הזמנה של "פורצים ייעודיים" אשר ינסו לפרוץ אליו בכל מיני שיטות. פריצות אלו נעשות בתיאום ויחד עם מנהלי הארגון ושמם המקצועי נקרא בדיקות חדירה.

כל אלו לא מהווים תחליף לייעוץ של חברה המתמחה בשירותי אבטחת מידע אשר תאפיין אתכם ואת הצרכים שלכם. 

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה באבטחת מידע

כמו שכבר הצלחתם להבין עולם אבטחת המידע נמצא בעליה מתמדת וגם איתו מתקדמים הגורמים העוינים שרוצים לחבל. מחיפוש קטן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות אתם מגיעים אל עשרות חברות ונותני שירות המציעים שירותי אבטחת מידע יחד עם זאת מרחפת העננה – "איך לבחור את החברה הטובה ביותר עבור הצרכים שלי?". אנו ממליצים לכם לעבוד אך ורק עם חברה המתמחה באבטחת מידע, בעלת ניסיון לצד ותק בתחום ומוניטין חיובי. חברה זו תדע איך לגשת בצורה נכונה אל העסק שלכם ולאבטח את התהליכים העסקיים השונים בצורה מושלמת. כמו כן, אנו ממליצים לכם לבדוק מי הם חוג הלקוחות של החברה איתה אתם מעוניינים לעבוד. חוג הלקוחות של החברה יעיד לא מעט אודות המקצועיות של החברה, טיב השירות ואיכותה.

אמרתם אבטחת מידע אמרתם InfoGuard

חברת InfoGuard הינה ספק מוביל של שירותי תוכנה ופתרונות בתחום אבטחת המידע בישראל. החברה עובדת ללא לאות לשם יישום פתרונות טכנולוגיים מגוונים לשם אבטחת מידע ומספקת שירותי ייעוץ והכנה להסמכה לעמידה ברגולציות בפרויקטים בארץ ובעולם. החברה נחשבת למובילה בתחומה ומייצגת בישראל יצרני טכנולוגיה ישראלים ובינלאומיים מן המובילים בעולם ומיישמת מגוון פתרונות אבטחת מידע על גבי הטכנולוגיה של אותן חברות. החברה הפכה לבחירתם הטבעית של אלפי עסקים בישראל ובין חוג לקוחותיה ניתן לראות: טבע תעשיות, חברת חשמל, רשות המיסים, כללית, הפניקס, דיסקונט, משרד הבריאות, מרכז רפואי רמב"ם ועוד מגוון של לקוחות.

בחירה נכונה היא בחירה בInfoGuard.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה