מילוי קמטים באמצעות חומצה היאלורונית - פתרון שכדאי להכיר



כבר באמצע שנות העשרים לחיינו מתחיל עור הפנים לאבד מהלחות הטבעית הקיימת בו וכך מהגמישות והנפח שלו באזורים מסוימים, מה שבא לכדי ביטוי בהיווצרות קמטים וטשטוש של קווי המתאר. כיום קיימים סוגים שונים של טיפולים המאפשרים להתמודד עם מצבים נפוצים אלו, גם ללא כל התערבות כירורגית. שימוש בחומצה היאלורונית הוא אחד הטיפולים היעילים וה"ידידותיים" ביותר, אותו כדאי מאוד להכיר בהקשר זה

קרדיט תמונה FREEPIK

טיפולים שונים למילוי קמטים באזור הפנים וקבלת מראה צעיר יותר מעלים בקרב רבות מאיתנו אסוציאציה של ניתוחים קוסמטיים פולשניים המצריכים התאוששות יחסית קשה, מה שמביא נשים רבות להירתע מניסיונות להחזיר לעור הפנים שלהן מראה צעיר, מתוח ורענן. אך לצד ניתוחים פולשניים וטיפולים אגרסיביים קיימות גם אפשרויות מתונות, בטוחות ואפקטיביות לא פחות. בפרט - שימוש בחומצה היאלורונית. חומצה זו אחראית על שימור הלחות הקיימת בגוף שלנו באופן טבעי, ונוטה "לברוח" ולהתדלדל עם חלוף השנים, גם בעקבות חשיפה ממושכת לשמש ומפגעים חיצוניים נוספים אך גם באופן טבעי לחלוטין.

החזרת הלחות הטבעית לאותם אזורים ספציפיים בהם התרחש שינוי לאורך השנים מאפשרת להשיב לעור באזורים אלו את הנפח שאבד, ולשמר את קווי המתאר המקוריים של הפנים. התוצאות מרשימות ביותר, כפי שיכולות להעיד אינספור נשים בארץ ובעולם אשר נהנות מהתוצאות המעודדות של סוג זה של טיפול. עבור כל אישה (או גבר..) המעוניינים בטיפול מילוי קמטים אפקטיבי ובלתי פולשני, מומלץ בחום להיוודע לאפשרויות הטיפול בחומצה היאלורונית.

מילוי קמטים באמצעות חומצה היאלורונית – מאפיינים עיקריים

 סוג זה של טיפול למילוי קמטים מתאים לכל אישה או גבר אשר מתחילים לראות בפניהם את סימני הגיל. במקרים רבים זה מתחיל לקרות בהדרגה כבר כשעוברים את אמצע שנות העשרים לחיים, אך מרבית הנשים מגיעות לטיפולים אלו מן הסתם בגילאים מתקדמים יותר.

אזורי הטיפול העיקריים והפוטנציאליים למילוי קמטים באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית הם כל אזורי הפנים כמובן (רקות, טשטוש קמטים בצידי העיניים או קמטי זעף, עיצוב שפתיים, הדגשה של קו הלסת, עיצוב סנטר ועוד), כמו גם אזור המחשוף והצוואר ואף הצערה של אזור גב כף היד.

התוצאות של טיפול מסוג זה ניכרות לעין מיד עם סיום התהליך, והן מחזיקות מעמד בין תשעה לעשרים וארבעה חודשים. זאת בניגוד לטיפולים מסוגים אחרים אשר מחזיקים מעמד פרק זמן קצר יותר באופן משמעותי.

על מנת להיות בטוחה כי מתאימים עבורך את הטיפול הנכון והטוב ביותר (למשל - בבחירת סמיכות החומצה, בהמלצה בנוגע לנקודת הזמן בה כדאי להגיע לבצע טאצ' אפ וכיוצ"ב) חשוב לפנות לאשת מקצוע המתמחה בטיפולים בחומצה היאלורונית, כמו גם בטיפולים נוספים למילוי קמטים. כך, היא תוכל לייעץ לך בצורה המקצועית והטובה ביותר הן בנוגע לסוג הטיפול המתאים ביותר עבורך והן בנוגע למאפייני הטיפול הספציפיים המומלצים עבורך.

למידע נוסף אודות טיפולים בתחום הכירורגיה הפלסטית והאסתטיקה הכנסו לאתר

https://drhadarisraeli.com/

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה