מנקים את הספות עד היסוד



כמה פעמים יצא לכם להתמודד עם ניקיונה של הספה שלכם? אתם משפשפים כל כתם, מנקים את הספה באמצעות שואב אבק עוצמתי ומברישים אותה. ועדיין, אינכם מצליחים להגיע לתוצאה הרצויה. אתם אפילו מתביישים להושיב את האורחים שלכם על הספה, ומכסים אותה באמצעות סדין או שמיכה בטענה שכך נוח יותר

pixabay

איך לבחור מנקה ספות?

ניקוי ספות באשקלון הוא שירות מבוקש למדיי. הקרבה אל הים מובילה לאחוזי לחות גבוהים שעלולים לפגוע בריפוד של הספה, וזה עוד מבלי לדבר על כתמי לכלוך שאנו מביאים אלינו מהבית: כתמי דם מפצע פתוח, שאריות של איפור, שאריות אוכל וקפה של בוקר ועוד. על כן, חשוב להיעזר במנקה ספות מקצועי על מנת להחזיר עטרה ליושנה.

אלה כמה טיפים חיוניים שיעזרו לכם לבחור את איש המקצוע המתאים שיעניק לספה הישנה שלכם מראה חדש:

  • מנקה ספות מקצועי – ניקוי ספות היא מיומנות של ממש, ולכן חשוב לוודא שהמנקה עבר הכשרה מיוחדת. בימינו לא חסרים מנקים בלתי מקצועיים ומתחזים, ולכן אתם יכולים לדרוש מהמנקה להציג תעודה שמעידה על הכשרתו.
  • האם מנקה הספות מתאים את סוג הניקוי הנכון לבד – במקרה שבו מדובר בספה העשויה מבד, היא יכולה להיות מורכבת מסוגים שונים של בדים: פשתן, אימפלה, מיקרופייבר, כותנה, ועוד. חשוב שהמנקה יבדיל בין סוגי הבדים השונים.
  • מיומנות בניקוי ספות עור – האם המנקה מתמחה גם בניקוי ספות עור, או רק ספות בד? חשוב לוודא את העניין.
  • מה כולל השירות – שאלו את המנקה מה בעצם כולל השירות של ניקיון הספות. האם הוא משתמש במכונה מיוחדת שמסירה את כל הכתמים והלכלוך? האם הוא משלב גם ניקוי ידני?
  • התוצאה מדברת בעד עצמה – בסופו של דבר, עד שלא תתנסו בניקוי ספות, לא תוכלו לדעת אם זה מתאים לכם. אז צאו לדרך והזמינו מנקה ספות מקצועי.

למה לא לנקות לבד?

ממבט ראשון, נראה כי כולנו מומחים בניקוי ספות. אנו יודעים להשתמש בשואב אבק וגם במטלית לחה. אך לא פעם אנו מצבעים שורה אורכה של טעויות שפוגעות בספה שלנו. כמה פעמים קרה לכם שבמקום להעלים את הכתם רק טשטשתם אותו ו"החדרתם" אותו לתוך הספה? ניקוי ספות ומזרונים מקצועי יפתור את הבעיה. המנקים עברו הכשרה מיוחדת והם יכולים לסייע לכם להתמודד עם כל הכתמים. אז בפעם הבאה שאתם מתכננים מסיבה מטורפת בסלון הפרטי שלכם, עצרו רגע ובחנו את הספה. כי יכול להיות בהחלט שתזקקו לשירות ניקוי מקצועי.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה