מציידים את חדר הילדים לקראת החזרה לספסל הלימודים



החופש הגדול מתקרב לקיצו בצעדי ענק והגיע הזמן להכין את הילדים לקראת החזרה לבית הספר. אחד המקומות בהם ניתן ורצוי לבצע הכנה לקראת פתיחת שנת הלימודים הבאה הוא חדר הילדים בבית. בפרט, כדאי להכין ולצייד את חדרי הילדים בבית, כך שיהיה להם את כל מה שהם צריכים ובאמת זקוקים לו לקראת החזרה לספסל הלימודים

קרדיט לתמונות: רשת האוס אין

מה כדאי להכין ולדאוג לו בחדר הילדים בבית לקראת החזרה לבית הספר? להלן כמה נקודות למחשבה אשר יכולות להיות רלבנטיות גם עבור הילדים שלכם.

לצייד את חדר הילדים בשולחן כתיבה טוב, נוח ובגודל המתאים

על מנת שלילדים יהיה נוח ונעים לשבת לקרוא ולהכין שיעורי בית לאחר שעות בית הספר, חשוב שנייצר עבורם סביבה נוחה ונעימה בחדרם שלהם. שולחן כתיבה טוב הוא אולי פריט הריהוט המרכזי והחשוב ביותר בהקשר זה. שולחן כתיבה טוב ומתאים בגודלו יעודד את הילדים לשבת לצידו ולהתרכז, וזה רלבנטי כמובן לא רק להכנת שיעורי בית אלא גם לביצוע פעולות רצויות נוספות, דוגמת יצירה וציור.

חשוב לדאוג שבשולחן הכתיבה יהיו כמה וכמה מגירות מרווחות בהן יוכלו הילדים לאחסן כלי כתיבה, מחברות ודפים וכיוצ"ב. כך גם יהיה להם קל יותר לשמור על סדר וניקיון בחדר, מה שיכול להוות יתרון משמעותי ביותר בפני עצמו...

מומלץ לבחון את המבצעים הזמינים כיום בתחום, דוגמת אלו הכוללים גם כוורת לתלייה בנוסף לשולחן הכתיבה. זהו פתרון אידיאלי בתור מדפים נוחים ומרווחים אשר יתאימו לשולחן הכתיבה עצמו ויכולים להיות ממוקמים בנקודות שונות בחדר, ובפרט ממש מעל שולחן הכתיבה עצמו.

בנוסף לשולחן הכתיבה כדאי לקנות כיסא טוב ונוח, כזה שיתמוך בגב בצורה טובה אך גם יתאים בגובהו לשולחן שקונים. מומלץ להתמקד בתמיכה ארגונומית לגב, ובאפשרות להעלאת והורדת גובה המושב, כך שהילד יוכל להתאים את גובה הכיסא לצרכים שונים ולהבטיח כי יתאים לגובה השולחן עצמו.

פריט מרכזי לכל חדר ילדים - ארונות ילדים במבצע

פריט נוסף אשר במבט ראשון אינו נראה קשור לפתיחת שנת הלימודים (אך בפועל הוא כן,

 כמובן...) הוא ארון בגדים . ארונות ילדים לחדרי ילדים יקבעו עד כמה החדר יוכל להיות מסודר ונקי ביום יום, ועד כמה יהיה לילדים נוח ו"כיף" לסדר את החדר מדי יום או כמה ימים. מומלץ מאוד לקנות ארון ילדים עם חלוקה לכמה סוגים שונים של שטחי אחסון, כולל מגירות ושטח לתלייה. במקרה של ילדות, כדאי לתת להן להיות שותפות לבחירה, מפני שהן לרוב שמות דגש משמעותי יותר על העיצוב הכללי של החדר, ולכן ירצו להתאים גם את הארון לעיצוב זה.

 הן במקרה של שולחן כתיבה לחדר ילדים והן במקרה של ארון לחדר הילדים, מומלץ לבחון קודם כל את הדגמים מעץ מלא. אלו יהיו חזקים ועמידים יותר, יחזיקו מעמד לאורך זמן רב יותר וישרתו אתכם נאמנה גם בעוד שנים רבות  מהיום...

שנת לימודים מוצלחת ופורייה לכולם!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה