אחד מהטרנדים החמים בשוק הריהוט הכובש את חנויות הריהוט השונות בזמן האחרון הינן הספות הפינתיות. מדובר בספות אשר מתאימות למגוון רחב של חדרים בין אם מדובר בסלון, חדר אורחים או אף חדר שינה גדול. הספות כשמן כן הן בעלות אורך ורוחב ומתאימות מאוד לפינת החדר וכמו כן מתאימות גם למרכז החדר ככאלו המאפשרות ישיבה מרובה של אורחים אם בני הבית במקביל

ארנה רהוטים

את הספות הפינתיות רוכשים סטודנטים, משפחות צעירות ועוד מפני שאלו מאפשרות להם לנצל את שטח הבית בצורה מקסימלית וכמו כן מבחינה עיצובית.

מדוע הספות הפינתיות כבשו את השוק?

מעבר לפן העיצובי שמאפשר חיבור בין הרהיטים ויצירת מראה אחיד לסלון, הספות הפינתיות הפכו פופולאריות במיוחד גם מפני שרוב הבתים כיום בנויים בצורה מלבנית ובעזרת ספות פינתיות ניתן לעשות שימוש מרבי בבית. במידה ותבחרו בשימת שתי ספות האחת ליד השנייה הרי שתוותרו על חלק ניכר מהבית שהוא השטח המת בין שתי הספות. הדבר מרחיק בין היושבים על שתי הספות ויוצר אזור שצובר אבק. בבתים ללא ספות פינתיות אשר יש בהם צורך לשים שתי ספות נוהגים האנשים לשים בין הספות שידה או מטלה אך לא תמיד האלמנט הזה נוח לשימוש.

מהסיבה שכשבוחרים בעיצוב סלון פינתי אנו מנצלים את שטח הבית המלבני בצורה הטובה ביותר, הספות הפינתיות אהובות על הגרים בבתים בעלי שטח קטן יחסית אך לא רק, גם מי ששטח החדר או הסלון שלו גדול במיוחד ירצה פעמים רבות לנצל את השטח כמה שאפשר תוך כדי מקסום האסתטיקה של החללים.

איך בוחרים ספות פינתיות?

במידה והחלטתם שאתם מעוניינים בספות פינתיות, ראשית חשוב שתדעו שנית להשיג הכל בהתאמה אישית. הספות הפינתיות ככל הרהיטים ניתנות להרכבה משלל חומרי הגלם המוכרים. כאשר הנכם בוחרים בספה פינתית, מוטב שתחליטו האם הנכם מעוניינים בספה שתמנע חדירת נוזלים או שאולי אתם מעדיפים ספה שתהיה קלה יותר לניקוי ותחזוקה. במידה ותבחרו בספת עור שכידוע מונעת חדירת נוזלים במידה מרבית, הרי שיש בכך סיכון מסוים מפני שספות עור וכמו כן גם ספות העשויות מריפוד דמוי עור בלבד קשות לניקוי בצורה הקשה ביותר. אופציית הביניים במקרה זה הינה בחירה בספת בד אימפלה אשר מדובר בספות עם ריפוד בד אשר מצופות בחומר איטום למניעת חדירת נוזלים שיהיו קשים לניקוי בהמשך.

כאשר מדובר במבנה הספה, הרי שיש להתאים את הספה לחדר המבוקש. עיצוב ספות פינתיות לצורך עיצוב חדרי שינה מעוצבים תהיה שונה במידה מסוימת מעיצוב סלון פינתי מפני המאפיינים הברורים של החדר. כמו כן ככל הנראה שתרצו לבחור בעיצוב אחר אם מדובר בחדר שינה אשר מיועד לאדם המתגורר בדירת שותפים ומעוניין לארח את חבריו בחדר השינה או שמדובר בספה פינתית לחדר שינה של זוג צעיר המעוניין ביצירת מקום בעל אלמנטים אינטימיים.

מאפיינים של ספות פינתיות לבחירה

כאמור, המבחר של ספות פינתיות שניתן למצוא בשוק וכמו כן גם בארנה רהיטים בפרט הינו רחב ומגוון ביותר. במידה ואתם מעוניינים בספות פינתיות לחלל הסלון אך מדי פעם אתם מזמינים אורחים לביקור הכולל לינה, ככל הנראה תשמחו לדעת שניתן להשיג ספות פינתיות אשר נפתחות למיטה. כמו כן בעבור חדר של סטודנט בדירת שותפים ניתן לבחור בספה פינתית אשר מאפשרת אכסון תחתיה ועוד.

כאשר תחפשו את הספות הפינתיות תוכלו לבחור בכאלו בעלות משענת גבוהה או נמוכה. כאשר מדובר בספות פינתיות אשר מיועדות להיות צמודות אל הקיר, הרי שאין הדבר מהווה כל בעיה משום שתוכלו בקלות להצמיד כריות גדולות על הגב של האורחים ולאפשר להם להתרווח. במידה והספה הפינתית מיועדת להתמקם באמצע החלל, ייתכן ותרצו לבחור בספה פינתית בעל משענת גבוהה יותר או לכל הפחות כזו המאפשרת הצמדת כריות גדולות. כמו כל חשוב לציין שהיום ניתן להשיג הכל בהתאמה אישית כך שבמידה והחדרים מעוצבים בצבעים בהירים תוכלו להשיג ספות לבנות תאו מצבעים דומים וכמו כן גם ספות כהות יותר. בנוסף לכל המאפיינים הללו, חשוב לזכור שהספה נועדה להנעים את זמנם של האורחים וכמו כן של בני הבית, מסיבה זו חשוב שתרגישו את הספה או סוג הריפוד שלה על מנת שיהיה נוח כמה שאפשר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה