קורס מיקרובליידינג למתחילים: איך ואיפה?



אנו רואים כי קורסי מיקרובליידינג בשנים האחרונות תופסים תאוצה משמעותית, יחד עם התאוצה המשמעותית מגיעות לא מעט תהיות ושאלות אודות שיטת המיקרובליידינג והייחודיות שלה אל מול שיטות אחרות. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – עדי דקל פה על מנת לעשות לכם מעט סדר.

קרדיט תמונה FREEPIK

לפני הכל: מה זה מיקרובליידינג?

אנחנו לא יכולים להתכחש לזה, כולנו נולים עם שתי גבות אשר תופסות חלק לא קטן מהפנים שלנו. הגבות הן חלק בלתי נפרד מן הנראות הכללית והאסתטיקה של הפנים אך יחד עם זאת יש להן לא מעט תפקידים אחרים – הגנה על העיניים שלנו מפני זיעה ואבק, ספיגת נוזלים, יצירת צל מהשמש ועוד מגוון רחב של פעולות אחרות. כיום אנו רואים מגוון רחב של שיטות עיצוב לגבות, אחת השיטות הפופולריות והשכיחות ביותר בעת האחרונה היא טכנולוגיית המיקרובליידינג. באמצעות טכניקה זו ניתן לייצר מראה גבות מלא ואסתטי ברמות המדויקות ביותר. כך שלא יהיה ניתן להבדיל בכלל בין השיער הגבות הטבעי לבין טכניקת המיקרובליידינג. כיום אנו רואים גברים ונשים רבים אשר בוחרים להשתמש בטכניקה זו לעיצוב הגבות שלהם לאורך תקופה ממושכת.

אני יודע מה את/ה חושב/ת

מאחר והגבות שלנו הינן חלק בלתי נפרד מן הפנים שלנו אין מן הנמנע שהן משפיעות רבות על הבעות הפנים שלנו ועל הרושם אותו אנו נותנים במהלך שיחות עם קולגות, לקוחות, חברים ואף משפחה. באמצעות הגבות אנו יכולים להעביר קשת רחבה של רגשות ומחשבות. 

מהו אורך הטיפול במיקרובליידינג?

אורך הטיפול במיקרובליידינג אינו ארוך במיוחד ואורך בין שעה וחצי לשלוש שעות. טיפול נכון, חכם ואיכותי בטכניקה זו מחזיק בין מספר חודשים עד מספר שנים עד הגעה לדהייה מלאה. ישנם לא מעט משתנים אשר ישפיעו על הזמן – מקצועיות וניסיון מבצע הטכניקה, מאפייני העור של האדם והפיגמנט הטבעי.

קורס מיקרובליידינג – הבחירה הטבעית של מאות נשות מקצוע

קורס מיקרובליידנג הפך לבחירתן הטבעית של מאות נשות מקצוע לצד מתחילות בעולמות הביטוי. קורס זה נחשב לטרנד הבולט והחם ביותר בעולמות האיפור הקבוע לגבות בשיטת השערה ומתבצע ללא מכשור חשמלי כלל. הטיפול נעשה באמצעות ידית ייעודית אליה אנו מחברים מחטי מיקרו דקיקות במיוחד העשויות בגדלים שונים ובצורות שונות. כל מחט נותנת את האפשרות לבצע הדמיית שיער מלאה בהתאם לפיגמנט, אופי הלקוח, כיוון צמיחת השערות ומספר פרמטרים נוספים.

כמה זמן אורך קורס מיקרובליידינג?

קורס מיקרובליידינג של עדי דקל נערך במתכונת בוטיק בה משתתפות עד 6 משתתפות בכל פעם. הקורס מתפרש על גבי שלושה מפגשים בהפרש של שבוע ביניהם בין השעות 09:30-16:00.

במהלך הקורס עדי דקל תלמד את הטכניקה שלה לגבות טבעיות בטירוף ואת כל הכלים הנדרשים לשם יצירת שערות דקיקות ויפות. כמו כן כל הנרשמות יקבלו ערכה מלאה הכוללת את כל המכשור והציוד הדרושים אל ה – 50 טיפולים הראשונים לצד חוברות הדרכה אשר מסכמות בצורה מושלמת את כל הנלמד בקורס (כך שתמיד תוכלי לחזור אחורה בשיעורים). במהלך הקורס עדי דקל תעבוד על גבי מודליסטיות שלה לשם הדגמת השיטה ואתן תעבדו אל מול מודליסטיות שלכן בליווי צמוד.

מה הם התכנים הנלמדים בקורס?

במהלך הקורס ילמדו תכנים רבים אשר יעזרו לך לקדם את עצמך אלפי מונים בעולמות האיפור הטבעי ובשיטת מיקרובליידנג בפרט. בין התכנים אותם תלמדו בקורס ניתן לראות תכנים עיוניים רבים, תכנים מעשיים לצד היכרויות עם עולם השיווק והצילום. אלו התכנים אותן תלמדו על קצה המזלג:

  • עקרונות שיטת המיקרובליידינג
  • עבודה נכונה, איכותית ובטיחותית עם המכשור
  • התאמת פיגמנט לאופי הלקוחה ולצבע עורהֿ
  • שרטוט נכון ומקצועי של הגבות טרם תחילת הטיפול
  • התאמת הגבה למבנה הפניםֿ
  • איך לעבוד בטיפול הראשון
  • איך לעבוד בטיפול השני
  • לימוד צילום בזוויות צילום נכונות 
  • עריכת תמונות של לפני ואחרי בצורה מקצועית 
  • טיפים לשיווק נכון וחכם ברשתות החברתיות ובמדיה

 כמו כן, כל מי שתרשם לקורס תקבל הרשאה לצפייה בקורס דיגיטלי המתפרש על גבי שלושה חודשים. בקורס הדיגיטלי תוכלו למצוא את כל המדיה והנושאים עליהם דוברו בקורס הפרונטלי כמו כן ינתן ליווי צמוד לאורך כל התהליך מההרשמה לקורס ועד הרגע בו את מנסה את הטכניקה על הלקוחות בקליניקה הפרטית שלך. בסיום הקורס תוענק תעודת הכשרה בתחום הmicroblading אשר תאפשר להתחיל עבודה בצורה מקצועית ומיידית בתחום. הקורס מתקיים ברעננה בקבוצות קטנות ולמספר מצומצם של נרשמות מראש.

החשיבות בלקיחת קורס עם בעלת מקצוע המתמחה במיקרובליידינגֿ

כיום ניתן למצוא בעלות מקצוע רבות לצד חברות המציעות קורסי מיקרובליידינג ברמות משתנות, אנו נרצה לעבוד אך ורק עם בעלת מקצוע ו/או חברה המתמחה בתחום. במרוצת השנים פגשנו לא מעט בנות ובנים כאחד הניגשו לקורס של מנחה ללא מוניטין וניסיון בתחום ההוראה וכתוצאה מכך בזבזו לא מעט זמן, משאבים רבים וכסף. בדקו כי הקורס הינו מגיע ממקום אמין בעל ניסיון, מוניטין וחוג לקוחות רחב אשר יכול להעיד על טיבו של הקורס.

אמרתם קורס מיקרובליידינג אמרתם עדי דקל

עדי דקל הינה בעלת מקצוע בתחום הביטוי ומתמחה בעיצוב גבות. את דרכה החלה לאחר הסבה מקצועית מעולמות הרפואה. היום עדי מתמחה במיקרובליידינג וטיפולי איפור קבוע על כל סוגיהם ושמה דגש על שימוש בטכנולוגיות ובטכניקות המתקדמות ביותר במשק. כמו כן, פיתחה עדי שיטת הכשרה ייחודית מקוונת לנשות מקצוע המעוניינות לקדם את הידע המקצוע שלהן אלפי מונים ולהתמקצע בתחום בצורה מקצועית ובטיחותית. אנו מזמינים אתכם להצטרף אל מאות לקוחות שכבר בחרו נכון – זה הזמן לבחור עדי דקל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה